ورق پلی کربنات دوجداره شفاف چیست؟ | از مزایا تا قیمت روز ورق پلی کربنات دوجداره

پلی کربنات دوجداره

محصولات پلیمری امروزه در صنایع بیشماری حضور دارند. ورق پلی کربنات دوجداره شفاف یکی از پرکاربردترین محصولات پلیمری به شمار می رود. این محصول روزانه در نقاط مختلف و با کارایی های گوناگون به چشم می خورد. ورق پلی کربنات دوجداره شفاف در صنایع و ساخت و ساز نقش به سزایی ایفا می کند. این محصول برای مرتفع کردن نیازهای مختلف در تنوع بالایی تولید می شود و از قیمت مناسبی برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با ورق پلی کربنات، کاربردها و مزایای آن، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

ویژگی های فنی ورق پلی کربنات دوجداره شفاف

ورق پلی کربنات دوجداره شفاف و غیرشفاف، ویژگی های فنی مشخص و تعریف شده ای دارند. اطلاعات فنی ورق پلی کربنات دوجداره (Poly Sheet – Twin Wall) به شرح جدول زیر است:

ورق

انواع ورق پلی کربنات دوجداره چیست؟

ورق پلی کربنات دوجداره شفاف تنها نوع این محصول نیست؛ اما شاید محبوب ترین و پرمصرف ترین نوع آن باشد. با توجه به کاربردهای گسترده این محصول، ورق پلی کربنات دوجداره از نظر شکل ورق، کاربرد، رنگ، عبور نور و شفافیت از یک دیگر متمایز می شوند. برای مثال، ورق پلی کربنات سینوسی و ورق پلی کربنات ذوزنقه ای نیز نوعی از ورق پلی کربنات دوجداره به شمار می روند. برای آشنایی بیشتر با این دو محصول می توانید به مقاله ورق پلی کربنات سینوسی و ذوزنقه ای مراجعه کنید.

پلی کربنات دوجداره رنگی

برای سازه های گوناگون با توجه به کاربری آنها، می توان از ورق های پلی کربنات دوجداره شفاف یا غیرشفاف بهره گرفت. این محصولات با توجه به نوع رنگ، از نظر عبور نور با یک دیگر تمایز دارند.

گرچه که ورق پلی کربنات دوجداره برای گلخانه های کوچک نیز قابل استفاده است؛ اما برای گلخانه های صنعتی ورق پلی کربنات دوجداره RFX کارامدتر است. این محصول با استفاده از قوانین ساده فیزیک و شکست نور، میزان عبور نور و در نهایت دمای گلخانه را در فصول مختلف کنترل می نماید.

ورق پلی کربنات دوجداره شفاف چه کاربردهایی دارد؟

کاربردهای ورق پلی کربنات دوجداره شفاف بسیار وسیع بوده و در صنایع بسیاری حضور پررنگی دارند. علاوه بر نوع شفاف ورق دوجداره، انواع غیرشفاف آن نیز کاربردهای خاص خود را دارند. برای مثال، برای جداسازی قسمت های خصوصی سازه از نوع غیرشفاف ورق دوجداره بهره می گیرند. به طور کلی کاربردهای ورق پلی کربنات دوجداره به شرح زیر است:

  • پوشش بدنه و سقف گلخانه
  • پوشش سقف پل های عابر پیاده
  • پوشش سقف سوله، پارکینگ، مراکز خرید
  • پوشش سقف منازل ویلایی

ورق پلی کربنات دوجداره RFX به طور اختصاصی برای سقف گلخانه طراحی و تولید شده است؛ اما می توان برای سازه های دیگر نیز از این نوع ورق استفاده کرد.

مزایای ورق پلی کربنات دوجداره شفاف و غیرشفاف

پیش تر به طور مختصر به میزان شفافیت ورق پلی کربنات دوجداره اشاره کردیم. این نوع ورق مزایای زیادی دارد و از این رو، کاربردهای گستره و محبوبیت چشمگیری پیدا کرده است. ورق پلی کربنات دوجداره شفاف و نوع غیر شفاف آن مزایایی دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:

  • انعطاف پذیری
  • استحكام ضربه ای بالا
  • حفاظت در برابر اشعه ماوراءبنفش
  • نگهداری آسان قابلیت حمل و نقل و نصب راحت
  • انتقال نور مطلوب
  • مقرون به صرفه از نظر اقتصادی
  • بهینه سازی مصرف انرژی

ورق پلی کربنات دوجداره شفاف

قیمت روز ورق پلی کربنات دوجداره به چه عواملی بستگی دارد؟

ورق پلی کربنات دوجداره قیمت ثابتی ندارد و مانند اکثر کالاها به طور مداوم در معرض تغییرات زیادی قرار می گیرد. قیمت روز ورق پلی کربنات دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی مواردی نظیر قیمت جهانی ارز، قیمت جهانی نفت، وزن محصول، چگونگی تولید محصول بر قیمت ورق پلی کربنات دوجداره تاثیر مستقیم دارند. ویژگی های جانبی محصول مانند لایه ضد اشعه فرابنفش، RFX بودن ورق، لایه ضد شبنم یا موارد دیگری از این قبیل نیز به قیمت نهایی محصول می افزایند. برای آگاهی از قیمت روز محصولات پلیمر طلایی به فروشگاه آنلاین پلیمر طلایی یزد مراجعه فرمایید.

خرید ورق پلی کربنات دوجداره با قیمت روز

برای خرید ورق پلی کربنات دوجداره بهتر است به فروشگاه ها و شرکت های معتبر مراجعه کنید. شرکت پلیمر طلایی یزد با امکان خرید از فروشگاه آنلاین و خرید تلفنی ورق پلی کربنات دوجداره، تجربه خریدی آسان را برای مشتریان خود رقم زده است. برای خرید ورق پلی کربنات دوجداره می توانید به طور روزانه از طریق وب سایت یا تماس با کارشناسان ما استعلام قیمت انجام داده و سفارش خود را ثبت کنید. برای خرید حضوری نیز می توانید به شعب حضوری شرکت پلیمر طلایی یزد در سراسر کشور سر بزنید.

 

پلیمر طلایی یزد

بهترین تولیدکننده ورق پلی کربنات دوجداره

کیفیت ورق پلی کربنات دوجداره اهمیت بسیار زیادی دارد؛ از این رو، بهتر است از شرکت های معتبر خرید خود را انجام دهید. شرکت پلیمر طلایی یزد، یکی از باسابقه ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع ورق پلی کربنات به شمار می رود. این شرکت با امکان خرید حضوری از نمایندگی ها، امکان خرید از طریق فروشگاه آنلاین و خرید تلفنی سعی می کند آسان ترین خرید را برای مشتریان خود فراهم کند. برای خرید ورق پلی کربنات دوجداره پلیمر طلایی یزد، با ما از طریق وب سایت و تماس تلفنی در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

تماس با ما

با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. ما تلاش می کنیم در 24 روز در روزهای کاری به تمام سوالات پاسخ دهیم.





    X