چقدر با ورق کریستال (پلی استایرن) آشنایی دارید؟

ورق کریستال پلیمر طلایی یزد

چقدر با ورق کریستال (پلی استایرن) آشنایی دارید؟

ورق کریستال در واقع همان پلی استایرن می باشد که به نام طلق شیشه ای ایرانی معروف است ولی این طلق را با نام های دیگری از قبیل: کریستال، طلق ایرانی، طلق سفید و طلق شیشه ای ایرانی  می شناسند. از این نوع طلق ها بیشتر در مصارف داخلی ساختمان استفاده می شود.

طلق کریستال در ابعاد 180*120 سانتی متر تولید می شود و در هردو سمت این ورق های شفاف کاور نایلونی نازکی وجود دارد تا از ایجاد خط و خش بر روی ورق جلوگیری کند و در آخر کار هنگام استفاده از ورق کریستال این کاورها برداشته می شود.

 

ضخامت ورق کریستال تولید شرکت پلیمر طلایی یزد

ضخامت ورق کریستال تولید شرکت پلیمر طلایی یزد متفات بوده و از ضخامت 1.3 الی 10 میلی متر است که در تمامی فروشگاه های نمایندگی معتبر این شرکت موجود و قابل خرید است.

ورق_کریستال

انواع ورق کریستال

ورق کریستال جمعا به دو دسته شفاف و مشجر تقسیم بندی می شوند که هردو بسیار کار آمد هستند و استفاده های بسیار از این طلق ها در ساختمان سازی، انتقال نور، سقف های کاذب، محافظ های رومیزی، عکاسی و … استفاده می شود.

ضمنا شرکت پلیمر طلایی یزد اقدام به چندنوع ورق کریستال متنوع نموده از جمله ورق کریستال بامبو که با طرح زیبای این نوع ورق ها در طراحی داخلی ساختمان ها میتوانید بهره مند شوید.

تفاوت ورق کریستال با پلکسی گلاس

ورق های کریستال با پلکسی گلاس در چند مورد تفاوت چشمگیری دارند و اصلی ترین این تفاوت کیفیت بهتر ورق پلکسی گلاس نسبت به ورق های کریستال است.

تفاوت دوم ورق های پلکسی گلاس با ورق کریستال در ترکیب رنگی این دو نوع ورق است طلق های کریستال فقط در دو نوع شفاف و مشجر تولید می شود ولی پلکسی گلاس در رنگ بندی بسیار گسترده و در تمامی رنگ ها با کیفیت عالی تولید می شود.

تفاوت سوم این نوع محصولات مقاومت آنها در مقابل عوامل جوی است، ورق کریستال به هیچ عنوان تحمل نور آفتاب را ندارد و کاملا بعداز مدت کوتاهی ورق نصب شده خراب می شود، اما ورق های پلکسی گلاس در مقابل نور آفتاب مقاومت بسیار خوبی دارند.

و تفاوت دیگر میتوان به سایز این دو ورق اشاره کرد که ورق های کریستال 1.20 در 1.80 است و سایز ورق های پلکسی گلاس 1.22 در 1.83 است.

 

مزایای ورق کریستال

برترین مزیت طلق های کریستال قیمت بسیار مناسب این نوع ورق ها هستند که باعث شده است که طرفدار بسیاری جذب کند و مصرف کننده ها بیشتر این محصول را خرید کنند که شما مشتری عزیز میتوانید قیمت ورق های کریستال را از طریق همین سایت و یا تماس با دفتر فروش و همچنین از نمایندگان معتبر شرکت پلیمر طلایی یزد دریافت و خرید خود را انجام دهید.

نصب_ورق_کریستال

مزیت بعدی وزن بسیار سبک این ورق ها می باشد که نسبت به شیشه بسیار سبک تر هستند.

رنگ دوغی ورق های کریستال به خوبی نور را از خود عبور می دهند ولی به دلیل مات بودن این نوع ورق ها پشت آنها مشخص نیست و مخصوص لایت باکس ها است.

 

برش ورق های کریستال

ورق های کریستال به دو روش برش داده می شوند هم توسط اره دیسکی و هم توسط برش لیزری که با کیفیتی بسیار عالی و تمیز میتوان برش داد.

 

محصولاتی که با ورق های کریستال تولید می شود

از ورق های کریستال عموما برای شیلد های محافظ، شیلد ناخن کاری،  شیلد محافظ کرونا، استند های رومیزی، استند های اداری، استند های معرفی محصول یا شخص، در تولید باکس های مقرون به صرفه و ارزان و بسیاری برای برش های لیزری از این نوع ورق های طلقی استفاده می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید می توانید با کارشناسان پلیمر طلایی یزد در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 11 =

تماس با ما

با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. ما تلاش می کنیم در 24 روز در روزهای کاری به تمام سوالات پاسخ دهیم.





    X