گروه صنعتی ياران حامی ويژه نمايشگاه كار ايران شد

news1

گروه صنعت اران به عنوان حام وژه نماشگاه كار اران انتخاب شد.
به گزارش روابط عموم گروه صنعت اران، در راستا مسوولت‌ها اجتماع و توسعه فرهنگ كارآفرن با روكرد افزاش تولد و سودآور، گروه صنعت اران با حضور در چهارمن نماشگاه كار اران ، پذرا علاقه‌مندان و كارجوان محترم خواهد بود.

شناسایی و جذب استعدادها و نیروهای مناسب ، ارتباط مستقم با کارجویان و ارزیابی سریع ایشان، آشنایی علاقه مندان با فرهنگ سازمانی، اطلاع مخاطبان از وجود فضای وسیع رشد و توسعه فردی، آشنایی بازدیدکنندگان با حوزه های متنوع فعالیت و اطلاع پیدا کردن از فرصت های شغلی و اطلاع‌رسانی از میزان ایجاد اشتغال گروه صنعتی یاران در سطح کشور، ارائه مشاوره به کارجویان در راستای انتخاب مسیر شغلی مناسب با توجه به توانایی‌ها و علاقه مندی‌های خود و حمایت از تخصص گرایی و ایجاد فضای آموزشی از مهمترن اهداف حضور گروه صنعت اران در ان نماشگاه م‌باشد.

همچنن به منظور ارائه مشاوره مناسب به كارجوان، كارگاه مدل‌ها رفتار دسك، ساعت 12 روز شنبه 16 بهمن ماه توسط گروه اران برگزار م‌شود.

گفتنی است گروه صنعت اران متشكل از شركت‌ها مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، فولاد صنعت مهد (عج)، شركت كارخانجات نورد لوله اران، پلمر طلا زد، شركت آرا مولبدن كسر از چهاردهم تا شانزدهم بهمن ماه در محل نماشگاه‌ها بوستان گفت‌وگو پذرا بازددكنندگان و علاقه‌مندان به فضا كسب و كار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =

تماس با ما

با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. ما تلاش می کنیم در 24 روز در روزهای کاری به تمام سوالات پاسخ دهیم.





    X