ما دوست داریم ارتباط قوی تری با شما داشته باشیم

کارشناسان و توسعه دهندگان ما دوست دارند در این زمینه مشارکت داشته باشند
تخصص و بینش در مورد پروژه های بالقوه شما




    captcha

    آیا ورق چند جداره ذوزنقه ای هم تولید می شود؟

    شرکت پلیمر طلایی یزد تولیدکننده برتر ورق پلی کربنات تخت، دوجداره و چندجداره، ورق کریستال و آکریلیک پس از کسب تجربه موفق در تولید ورق RFX ویژه گلخانه در خاورمیانه، شروع به تولید ورق های ذوزنقه ای پلی سان دو جداره با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا نموده است.

    ورق پلی کربنات تخت جایگزین شیشه می باشد؟

    ورق تخت پلی کربنات با ضریب ایمنی فوق العاده، محصولی ایده آل برای مصارف جایگزین شیشه می باشد. این ورق ها افزون بر وزن کم و ثبات رنگ دارای مقاومت ضربه ای بسیار بالا تقریبا غیر شکننده بوده و هنگام بروز حوادث طبیعی مانند زلزله، خطرات ناشی از شکست شیشه را به صفر می رساند.

    خصوصیات ورق های RFX چیست؟

    ورق های RFX به دليل ساختار منشوری در تابستان با شکست زاویه تابش امواج خورشید ، بیشترین حرارت را منعکس می نماید و در زمستان امکان افزایش نفوذ گرما و نور خورشید به داخل را فراهم می سازد و این امر در ساختارهاي انتقال نور همراه با بهينه سازي مصرف انرژي تبديل شده اند.

    سقف کاذب آسمان مجازی همان ورق کریستال هست؟

    وجه تمایز سقف ورق کریستال با سقف های کاذب دیگر، تایل های این نوع سقف است. روی تایل های آسمان مجازی تصاویر با ترکیبی از آسمان با المان طبیعی مثل ابر ، درخت و حتی المان های غیر طبیعی مثل هواپیما و….. مطابق با سلیقه مشتری چاپ می شود.

    دفتر مرکزی

    آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان خالد اسلامبولی، نبش بهزاد شفق، پلاک 26
    تلفن: 8747-021
    نمابر: 88105586-021

    کارخانه پلیمر

    آدرس: یزد، تفت، شهرک صنعتی تفت، کارخانه پلیمر طلایی یزد
    تلفن: 32635817-035
    نمابر: 32635810-035

    پست الکترونیک

    جهت ارتباط با کارشناسان فروش و مشاوران ما در خصوص ویژگی های محصولات و اطلاع از قیمت ها، از طریق تلفن و پست الکترونیک در ارتباط باشید.
    info@ptyco.com / sales@ptyco.com

    تماس با ما

    با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. ما تلاش می کنیم در 24 روز در روزهای کاری به تمام سوالات پاسخ دهیم.





      X